Followers

Wednesday 6 March 2013

Moje objavljene cestitke :) /My published cards :)

Zdravo svima!
Konacno mogu da vam pokazem svoje dve cestitke koje su bile objavljene u Whimsy Stamps Inspirations Magazinu, izdanju # 11  (na strani 33). :) Ovo je "free on-line" verzija magazina, a magazin je takodje dostupan i u stampanoj formi - ovde. :)

Hi everyone!
I can finally show you my two cards that were published in the Whimsy Stamps Inspirations Magazine Issue 11  (on page 33)  :)This is a free online version of the magazine and the magazine is also available in print - here.

Prva cesttika je za Dan zaljubljenih (poklonila sam je svom decku :) )
First card is for Valentines Day ( I gave it to my boyfriend :) )


Pecat je Whimsy Stamps - "Special Delivery Pup". Bojen je akvarel bojicama na 300g akvarel papiru.
The stamp is Whimsy Stamps - "Special Delivery Pup". It was coloured with watercolour pencils on 300g watercolour paper.


Tekst je takodje Whimsy Stamps - "Love Letter Seals".
Koristila sam Spelbinders Nestabillites Die (secku) - Classic Scalloped Ovals Large.
Papiri su My Minds Eye - "Bloom and Grow" i Prima - "Annalee". Tu su jos  prima cvetici, srculenca, kao i cipka i tracica, a koristila sam i jedan busac.

The sentiment is also Whimsy Stamps - "Love Letter Seals".
I used a Spellbinders Nestabillites Die - Classic Scalloped Ovals Large.
The papers are My Minds Eye - "Bloom and Grow", Prima - "Annalee". I added two Prima flowers, hear gems, lace and ribbon and I also used a punch.

Druga cestitka je rodjendanska, jer je Whimsy Stamps kompanija proslavila rodjendan. :)
The second card is a Birthday one, because Whimsy Stamps company celebrated their Birthday. :)


Pecat je Whimsy Stamp - "Tippy by the Tail". Bojen je takodje akvarel bojicama na 300g akvarel papiru.
The stamp is Whimsy Stamp - "Tippy by the Tail". It was also coloured with watercolour pencils on 300g watercolour paper.


Tekst je takodje Whimsy Stamps, Birthday Letter Seals.   Koristila sam i Whimsy Shapeology  Ticket Die.
Papiri su K&Co - "Classic K McKenna" i Sweet Shoppe Designs.
Dodala sam cvetic od filca, par dugmica, cipku i tracicu.

The sentiment is also Whimsy Stamps, Birthday Letter Seals.  I used Whimsy Shapeology  Ticket Die
The papers are K&Co - "Classic K McKenna" and Sweet Shoppe Designs.
I added a felt flower, a couple of buttons, lace and ribbon.

Mnogo mi je drago i velika mi je cast sto su moje cestitke objavljene u Whimsy Stamps Magazinu! :)
I'm really glad and it's a great honour that two of my cards were published in a Whimsy Stamps Magazine! :)



Prijatan dan vam zelim!
Have a lovely day!


7 comments:

  1. čestitke su rekrasne! gdje nabavljaš pečate? pratim te :)

    ReplyDelete
  2. Pa ja tek sad polako ulazim u fazon ovih tvojih savrsenih rukotvorina. Znaci, ti udaris taj pecat, pa sama bojis? Do kojih detalja ti sve ides, svaka cast!

    ReplyDelete
  3. Pogledala sam detaljno tvoj blog i tutorijale.Jako mi se sve dopada.Posto radim Likovne radionice u Biblioteci,mnogo ce mi znaciti ovi tvoji tutorijali.Jako mi se dopadaju drvene vodene bojice i papir za akvarel.I ova mastila su divna.Mozes li dati link gde nabavljas materijal i da vidim po kojoj ceni.Hvala ti,divna si.I ja sam mislila da postove pisem samo sebi.Medjutim,vremenom rastes.Sto das,to i dobijes.I drugi blogeri vole isto sto i mi.I zato ,kada svracas i ostavljas komentare,ljudi se i tebi javljaju.Ja volim to postovanje medju blogerima i vrlo cesto i dobre blogove koji nikada ne odvoje trenutak i da kod mene nesto komentarisu ,ni ja njih vise mne komentarisem.Mnogi kad postanu jako poseceni blogeri,zaborave da su poseceni najcesce od malih blogera i da su zbog njih postali veliki.
    Veliki pozdrav.Divno je sve sto radis:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, Slavice! :)
      Sto se tice materijala, malo sta nabavljam ovde, samo akvarel papir, hamer papir beli i u boji, kao i cipke, tracice...Sve ostalo nabavljam u inostranstvu. Postoji par prodavnica u Beogradu koje imaju bas mnogo (za ovaj nas prostor) materijala za cestitke i scrapbook, mada moram da kazem da su prilicno skupi, te ja od njih i ne nabavljam. Htela sam da narucim neke papire ali ispostavilo se da bih za pet papira platila kao za citav set u inostranstvu (od recimo 36 papira, koji su manjih dimenzija, ali opet neuporedivo povoljnije). Recimo ovde sam ranije nabavljala http://bunnyzoescrafts.com/, sad mi verenik dosta toga nadje na snizenju (i po 70%), snizenja kakvih kod nas nema...A, sad, eto imamo i svoju online prodavnicu, mada smo je otvorili tek pre par meseci. Ja sam u pocetku bas mnogo ostavljala komentare, medjutim sad imam jako puno obaveza, sto u kuci, sto oko prodavnice, plus imam i svoj tim, a dizajniram i pecate. Volim da obilazim blogove i kad god stignem pogledam sta ima novo, nazalost sad vrlo retko stignem i da ostavim komentar, ali trudim se i nadam se da ce se to u buducnosti popraviti. Hvala ti puno! Pozdrav

      Delete

Thank you so much for taking some time to leave me a comment! I appreciate it very much and will return the favour! :)
Vanja

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails