Followers

Monday 17 June 2013

Pobednik mog giveaway-a i novi "komentar" slatkis/The winner of my giveaway and new "commenter's" candy

Hvala puno svim devojkama koje su ucestvovale u mom giveaway-u! :) 
Ovog puta pobednik je...  
The winner of my candy is...
.
.
.

 Bojana, cestitam! :) Posalji mi adresu na e-mail pa da ti sto pre posaljem stvarcice koje si osvojila! :)


~ ~ ~ 
 

Ali to nije sve, odlucila sam da krajem juna nagradim jos jednog od posetilaca mog bloga i da ih ohrabrim da mi ostave komentar. ;) 

Naime, svi koji su napisali komentar na bilo kom od mojih postova objavljenih u toku juna imace sansu da osvoje "surprise giveaway".

But that's not all, I have decided to reward at the end of June, another of my blog visitors and to encourage them to leave me a comment. ;)  

In fact, everyone who wrote a comment on any of my posts published in June will have a chance to win a "surprise giveaway."

Ja cu nasumice izabrati jedan junski post i jedan komentar sa tog posta. Nagrada je tajna, sve dok ne objavim pobednika, tada ce biti objavljena i slika nagrade/giveaway-a.:)

Dakle komentarisite, za priliku da osvojite "surprise giveaway" .

I will randomly choose one of June posts and a comment on that post. The prize will remain secret, until I announce the winner, then I will post a photo of the prize/giveaway, too. :)

So comment, for a chance to win a "surprise giveaway."


3 comments:

  1. za 'dlaku' što bi rekli! čestitke bojani!

    ReplyDelete
  2. Ali ja stvarno ne mogu da verujem :-)
    Bas me nesto hoce sreca ovih dana, moracu da pocnem i loto da igram.
    Vanja, hvala ti puno na prilici da osvojim ovako lepu nagradu, potrudiću se da opravdam to.
    Pozdrav!

    ReplyDelete
  3. čestitke bojani :D

    ReplyDelete

Thank you so much for taking some time to leave me a comment! I appreciate it very much and will return the favour! :)
Vanja

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails