Followers

Monday, 17 June 2013

Pobednik mog giveaway-a i novi "komentar" slatkis/The winner of my giveaway and new "commenter's" candy

Hvala puno svim devojkama koje su ucestvovale u mom giveaway-u! :) 
Ovog puta pobednik je...  
The winner of my candy is...
.
.
.

 Bojana, cestitam! :) Posalji mi adresu na e-mail pa da ti sto pre posaljem stvarcice koje si osvojila! :)


~ ~ ~ 
 

Ali to nije sve, odlucila sam da krajem juna nagradim jos jednog od posetilaca mog bloga i da ih ohrabrim da mi ostave komentar. ;) 

Naime, svi koji su napisali komentar na bilo kom od mojih postova objavljenih u toku juna imace sansu da osvoje "surprise giveaway".

But that's not all, I have decided to reward at the end of June, another of my blog visitors and to encourage them to leave me a comment. ;)  

In fact, everyone who wrote a comment on any of my posts published in June will have a chance to win a "surprise giveaway."

Ja cu nasumice izabrati jedan junski post i jedan komentar sa tog posta. Nagrada je tajna, sve dok ne objavim pobednika, tada ce biti objavljena i slika nagrade/giveaway-a.:)

Dakle komentarisite, za priliku da osvojite "surprise giveaway" .

I will randomly choose one of June posts and a comment on that post. The prize will remain secret, until I announce the winner, then I will post a photo of the prize/giveaway, too. :)

So comment, for a chance to win a "surprise giveaway."


3 comments:

  1. za 'dlaku' što bi rekli! čestitke bojani!

    ReplyDelete
  2. Ali ja stvarno ne mogu da verujem :-)
    Bas me nesto hoce sreca ovih dana, moracu da pocnem i loto da igram.
    Vanja, hvala ti puno na prilici da osvojim ovako lepu nagradu, potrudiću se da opravdam to.
    Pozdrav!

    ReplyDelete

Thank you so much for taking some time to leave me a comment! I appreciate it very much and will return the favour! :)
Vanja

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails