Followers

Tuesday 2 July 2013

Pobednik junskog komentar slatkisa/ Winner of the June commenter's candy

Zdravo svima! 

Ako ste u toku juna ostavili komentar na bilo koji od mojih postova objavljenih u junu, ucestvovali ste u mom "komentar slatkisu".  :)

 Hello everyone!

If during June you left a comment on any of my posts published in June, you have participated in my "commenter's candy." :)


Jun je prosao i red je da objavim komentar koji je pobedio!
A pre toga da vam pokazem junski komentar slatkis! :)

 June has passed and it is time for the announcement of the winning comment!
And before that, I need to show you the June commenter's candy! :)


Sta imamo tu? Jedan gumeni Whiff of Joy pecat - "Shy Willow" , konac od kedelje, cvetna tracica i tri plasticne spajalice.

What do we have here? A Whiff of Joy rubber stamp - "Shy Willow" thread, floral ribbons and three plastic clips.

I ko je osvojio ovaj slatkis....
Odlucila sam se za post "Vrapcicu, vrapcicu..",
koji je nazalost prosao prilicno neopazeno, a smatram da je mozda i najlepsi objavljen u junu, jer se radilo, izmedju ostalog i o malenoj pticici koju su moj sestric i sestricina spasili. :)
Post je dobio jedan divan komentar, a ostavila ga je...

 And who won the candy ....
I've decided on the  post "
Little sparrow.."
which sadly went by quite unnoticed, and I think that is perhaps was the most beautiful post published in June, because it was, among other, about  a small birdie that was rescued by my nephew and niece. :) 
The post  received a wonderful comment,left by...
.
.
.

Zdravo Vanja, mislim da je i vrabac zaslužio komentar, drago mi je sto ste se potrudili da pomognete i ovoj mrvici. Mnogo volim životinje i volim da im pomažem, imam kod mene dva psa, mace, pre nekoliko meseci sam spasila i goluba, povredili su ga gavrani ali je uspeo da ozdravi. I hvala vam sto ste tom vrapčiću spasili život, verujem da i njemu to puno znači... Veliki pozdrav! 

Anice, ti si osvojila moj junski komentar slatkis!
Cestitam!
Posalji mi adresu na email, pa da ti sto pre posaljem nagradicu. :)

 Anice, you won my June commenter's candy!
Congrats!
Send me an e-mail, and you'll receive your candy soon. :)

I to nije sve, nastavljamo u istom stilu, komentarisite u toku jula, za sansu da osvojite julski slatkis! :)  

And that's not all, we continue in the same way, comment in July, for a chance to win the July candy! :)



1 comment:

  1. Ovo je za mene bilo predivno iznenađenje, nisam očekivala i hvala ti na ovom prelepom slatkišu! Sa ovim pečatom imam priliku da probam nešto što do sada nisam radila i srećna sam zbog toga. Pozdrav tvom sestriću i tvojoj sestričini, vrapčiću želim da ne upada u neprilike i veliki pozdrav tebi i svim kreativcima. Hvala ti još jednom od srca :-)

    ReplyDelete

Thank you so much for taking some time to leave me a comment! I appreciate it very much and will return the favour! :)
Vanja

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails